Header AD

kedaipheromone

Goyang Goyang Sakitnya Tuh Disini

sakitnya tuh disini
Sakitnya Tuh Disini
adeh.
dah mula terjebak dengan virus lagu nie,
pada mulanya lagu Sakitnya Tuh Disini viral dengan video senamrobik di Indonesia,
pada waktu itu shark memang tak ambil peduli,
tapi semalam terdengar pula lagu ni kat THR Radio,
1st impression memang nak berjoget dengar lagu nie,
hahahaha..
memang patut ler boleh jadi viral video senamrobik tempoh hari dengan lagu ni,


nama penyanyi Sakitnya Tuh Disini ialah Cita Citata
tak pasti lah nama betul atau nama glamour.
tengok pada Video Klip Sakitnya Tuh Disini macam boleh buat parody,
memang boleh jadi bahan ler pada sesiapa yang suka buat parody tue,
tak pasti ler genre apa lagu ni,
disko , tekno , dangdut semua ada,
memang rasa nak goyang punggung ler kalau dengar.
Vklip lagu ni boleh lihat di Youtube- Sakitnya Tuh Sini

pada sesiapa yang malas nak bersenam tu boleh ler layan lagu nie,
memang terasa nak senamrobik bila layan,
nak goyang-goyang tu pandang dulu sekeliling,
kang ada pulak yang kata buang tebiat.

semoga terhibur.

#prayforpalestine
#prayforgaza
#prayformh370



Goyang Goyang Sakitnya Tuh Disini Goyang Goyang Sakitnya Tuh Disini Reviewed by Shark Kay on Monday, February 09, 2015 Rating: 5

4 comments

  1. macam dah jadi viral pulak lagu ni kat fb..hehehe

    ReplyDelete
  2. Dahsyat betul lagunya ni. Memang tempo dia ni buatkan kita rasa nak berjoget bila mendengarnya kan.

    ReplyDelete
  3. anak akak yang kecik ni pun suka..
    yang maisara pulak siap cakap kat adik dia..

    "kalau adik nak berjoget ,tutup pintu..malu muka kami je.."

    hahahah

    ReplyDelete
  4. pemes lagu ni semenjak kmpulan shiro buat perform kat MLM

    ReplyDelete