Header AD

kedaipheromone

Best Pulak Layan Sinar FM

best jugak pagi-pagi dapat layan lagu retro kat Sinar FM..nak kata retro sangat tu tak jugak...tapi boleh diterima ler lagu yang diputarkan dan DJ pun nampak lebih santai berbandinfg Era FM.
sinar fm
Sinar FM
dulu aku excited jugak bila Johan masuk Era FM...lawak dia tu orang kata boleh buat hilang stress di waktu pagi..tapi lama-lama macam dah mengarut pulak..mungkin dah terlalu selesa dan dah kurang bahan lawak dah nak buat...banyak mengilai dari bercakap...

lain pulak cara Jep,Shuib dan rahim handle Sepahtu Sinar Pagi ...lebih santai dan lebih rilek dengar diorang celoteh...lagu pulak memang terbaik...lagu-lagu yang jarang kita boleh dengar kat stesen radio lain ada kat sini...takder ler bosan sangat dengar lagu hit yang sama jer...

korang macam mana pulak.

Best Pulak Layan Sinar FM Best Pulak Layan Sinar FM Reviewed by Shark Kay on Monday, May 29, 2017 Rating: 5

6 comments

  1. jarang dgr radio pagi pagi, pi kerja naik tren kalau dpt duduk tu mentido je hehe

    ReplyDelete
  2. lyn jgn xlyn shark..bw pagi 4 ramadan..:)

    ReplyDelete
  3. jarang dh dgr radio..klau kuar je bru dgr radio dekt kereta

    ReplyDelete
  4. aku pun suka sinar fm tp kalau salleh yaakob kuar aku terus tukar siaran...

    ReplyDelete
  5. sis mmg suka sinar & suria fm...kt opis ke dalam kereta ke mmg sentiasa putar sinar kalau bosan...syok

    ReplyDelete