Menangis Habiskan Maggi Pedas Giler

Baru berkesempatan aku nak cuba Maggi Pedas Giler yang viral tu...Yang aku beli ni perisa Tom Yam dan tak berapa pasti pulak ada berapa perisa semua...Kebanyakkan orang post tengok ada Tom Yam je.

maggi pedas giler
Maggi Pedas Giler

Nak dibandingkan dengan Samyang Korea yang pernah viral dulu-dulu tu, aku rasa Maggi Pedas Giler ni lagi tinggi tahap pedas dia..Menangis aku nak habiskan...Lagi lama masa diambil untuk aku habiskan Maggi ni berbanding samyang.

maggi pedas giler
campurkan semua

Berbeza perencah dia dengan samyang...Kalau samyang hanya ada satu perencah saja tapi Maggi Pedas Giler ada tiga perencah...Bagi yang tahan pedas tu boleh ler kasi habiskan semua perencah tu...Bagi yang tak tahan pedas dan baru kali pertama nak cuba aku sarankan letak suku jer lar..Kalau berani letak ler separuh..Jangan sembelit sudah lepas tu.

maggi pedas giler
Challenge Maggi Pedas

Aku pergi baham habiskan semua..Kesannya baru sesuap terus naik serban kat kepala...Dua kali suap meleleh dah hidung..hahahah..Makan sesuap pastu minum..30 minit jugak ler aku nak habiskan semangkuk Maggi Pedas Giler...Memang pedas tahap giler.

Bagi yang belum cuba tu dipersilakan...Kalau dah viral dan trending rasa rugi ler pulak kan tak cuba...Yang tak tahan pedas harap-harap jangan habiskan semua perencah tu..Kejap lagi tak habis pulak korang makan...Membazir pulak namanya..

Selamat mencuba.

Menangis Habiskan Maggi Pedas Giler Menangis Habiskan Maggi Pedas Giler Reviewed by Shark Kay on Monday, April 23, 2018 Rating: 5

5 comments

  1. Akak asyik la x dapat cari maggi ni..ntah asyik habis stok je...

    ReplyDelete
  2. Bagi yang tahan pedas boleh cuba...tapi yang tak tahan..macam shark cakap ketak perencahnya sikit je....yang ada buasir atau gastrik baik hindari kot....

    ReplyDelete
  3. haha.. shark buat video plis..:)

    ReplyDelete
  4. hehehe kita ok jer kalau makan pedas ni..

    ReplyDelete
  5. pedas sgt ke? tak sempat lagi nak rasa..so far sekarang yg pedas sekali samyang ramen je yang pernah rasa haha

    ReplyDelete